maandag 14 december 2009

18 oktober show Wanrooij

(Beter laat dan nooit bericht)

Ik was nog eens bij mijn favorite hengst Blue Quick Command (alias Billy) op wedstrijd gaan kijken. Het was alweer een jaar geleden. Ik had mij zowieso niet meer op de western wedstrijd scene laten zien omdat ik het spelletje “pest je paard” in de inrijbak niet altijd aan kan zien. Het was leuk om te zien dat Billy de wedstrijd (Limited Open) ook nog won en alwéér met een bronzen trofee ging lopen en weer de nodige NRHA verdiensten op zijn naam zette. Net tijdens de prijsuitrijking waren de batterijen van mijn camera leeg!

Kan het haast niet geloven, maar ze zijn zich aan het kwalificeren voor de WEG in Kentucky. Het is zo’n goed paard! *Reclame – reclame*


Ook trof ik wat oude bekenden en was het leuk bijpraten. Onze gefokte veulens Cody en Phoebe zijn blijkbaar in bekende en goede handen en ik mag er zelfs gaan kijken. Kwestie van even plannen natuurlijk. Cody is nu 4 jaar oud en loopt leuk in Duitse WRAN achtige circuits net over de grens. Phoebe is 3 en geniet nog van rust in Midden Limburg. En ook merrie Nina (de moeder van Cody) gaat het goed: ze heeft een veulen aan de zij van Star G Hot Peppy. Op de wedstrijd kon ik ook de vader van Cody, Great Kid Whiz, bewonderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten