zondag 27 december 2009

Binnenbak luxe

De bak was bevroren en het regende buien. Ook stond er veel wind. Hij stapte niet meer door, hij had geen zin maar was wel zo gespannen als een bommetje. Een paar dagen binnen staan en te weinig beweging maakt zelfs hem anders. Iedere keer als er een auto langskwam (ik was zo verstandig op de weg te gaan vanwege de nog steeds gladde veldwegen) kreeg hij spetters water in z’n gezicht en protersteerde heftig – bok bok bok (zachtjes hoor) – echt slechte zin. Ik was naar Geraedts in Beek gereden om daar in de bak te rijden: dat was super. In zo’n enorme bak kun je op de lange zijde galop tempo wisselingen rijden en kon ik mooi grote en kleine cirkels maken. Ook waren er verschillende Engelse ruiters (ik werd aangesproken als dat meisje met het "cojboj"paard). Altijd grappig om te zien hoe die er de ene na de andere bok uitgooien. Jammer dat het toch een uur stappen is. Je bent er al met al veel tijd mee kwijt. Woensdag weer, maar dan ga ik met de trailer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten