zondag 6 december 2009

Roetsjjjjjjjjj


Het was een echte herfstrit met veel modder! Ik trof Lightning's vriendin Lala net even buiten de stal en we gingen richting Schimmert (waar we nog een collega tegenkwamen). Daar even pauze voor o.a. een foto.
Lekker dikke billen, hè?
Anyway, dit was voor de roetsj, oftewel glijpartij in de pratsj, euh, modder. Toen zag hij er iets anders uit.

Vanaf hier ging het bergaf door de modder terwijl het pad schuin afliep. Vóór had hij schoenen aan met extra grip, maar achteren niet. Hij was wat eigenwijs en liep niet waar ik het wilde. Ik zag het al aankomen en stapte snel af. Nog steeds eigenwijs en ja hoor, daar ging meneer onderuit zo op z'n billen. Hij was er blijkbaar niet erg van onder de indruk want na 5 minuten liep hij weer te keten en heb ik op een andere manier de aandacht gevraagd.
Toen was hij braaf.

Daarna kwamen we langs het spoor in Houtem de stoomtrein tegen. Aaaaaaaaaaaaaarch, wegwezen want er was daar geen plaats daar voor springende paarden als hij stoom zou aflaten. Ik was blijkbaar een keer echt duidelijk want hij galoppeerde zo over het geasfalteerde fietspad naar de weg. Zonder overigens onder de indruk te zijn van de trein (die ook geen stoom afblies - gelukkig). Haha, als ik niet nadenk kan ik best rijden ;). Ook Lala was nergens van onder de indruk, al vond ze wel dat Lightning nog altijd te langzaam liep. Ze was wel hengstig - dat vindt hij ook altijd mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten