woensdag 4 september 2013

Vrede in de wei

Afgelopen zaterdag kwam Reata weer terug naar ons. De eerste dagen hebben we haar samen met Jenny apart gehouden om gedonder te voorkomen omdat het de vorige keer niet zonder slag of stoot gegaan is. Eerst was ze hengstig en reageerden Lightning en Reata erg op elkaar door het hek. Nog maar even wachten dus. Vanmorgen heb ik de twee groepjes weer samen gelaten en dat verliep erg leuk.

Ondanks dat ik hooi had gegeven, liep Furi meteen naar Reata toe die daar lief op reageerde.Ik kreeg het erg gewoon warm van, het was zo leuk en lief om te zien.
Hey homie, daar ben ik weer!

Zo stonden ze na 2 minuten, de drie dames samen. Laat die vent maar staan!

Reata ging op onderzoek uit en vond meer hooibakken. Dat Lightning daar ook bij stond, was geen probleem.

Ik vind jou ook nog leuk hoor Jenny!

Reata gaat op onderzoek, maar Furi gaat mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten