vrijdag 30 mei 2014

Even schrikken...

..., maar het loopt goed af!
Deze wilde ik even met jullie delen, maar er komen natuurlijk nog veel meer foto's en belevenissen van Ora. De kleine meid wordt snel groot!

Vanavond stond ik nog te kijken naar wat Ora allemaal uitspookt. Het is een zelfverzekerd veulen en daarom moet je je "moves" wel oefenen natuurlijk. Dat gaat alleen soms mis en na een paar keer proberen valt ze zomaar op haar neus. Ik schrik me rot omdat ze vervolgens blijft liggen. Maar blijkbaar raak je daar als veulen niet van slag van en kun je zo beter bij het gras. Daarna valt ze zelfs echt in slaap. Ik ben erbij gebleven, maar na een tijdje stond ze zelf weer op en ging weer drinken en wilde met me spelen.

Kijk eens wat ik kan! BOEM, OEPS
Nou ja, dan eet ik toch wat gras als ik toch hier ben...

Of ik doe meteen een dutje

Als geruststelling voor het mens, ben ik toch maar even gaan staan


Gaan we spelen?? Mama is zo saai!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten